22-23/10 - 11

Rihanna - We found love

God morgon mina fina solstrålar! Idag mår jag super bra och är säker på att min dag kommer bli bra.
Igår så var jag hela dagen med mina barndomsvänner och syster. Hade det sjukt nice!
Vi träffades halv 12 i Värnhem och tog bussen till Limhamn där vi fikade och gick lite runt. Därefter så åkt vi till Kvarnby och såg på MM-final mellan Lb07 och Heleneholm. Heleneholm vann på straffar och det var en ganska bra match.
Därefter så åkte jag hem, bytade om och åkte tillbaks till Värnhem runt 7 vi träffades allihopa igen och tog bussen till Lomma och var på mini-fest där. Vi satt och käkade, snackade och skrattade som bara den. Alltså så sjukt rolig dag jag hade igår! Kom hem vid 12 och somnade halv 3, hähähähähä.
Idag så vet jag inte riktigt vad jag ska göra, ska nog ut och promenera och fika. Vi får se, har inte bestämt mig än.
Amanda - Madde - älskar er tjejer!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag älskar dig med!

2011-10-25 @ 15:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0