27/10 - 11

Med rock, hårskydd och skoskydd.
På med hela paketet innan jag skulle opereras, idag
Jag har sååååå ont i min käkeeeee!! Den är svullen och påminner lite om Kanye West käkar ..
Var hos läkaren idag och dom sydde ihop mitt tandkött. Kände ingenting när dom sydde och så, men nu när behövningen har släppt så gör det sjukt ont. Jag hoppas verkligen att ingen av er kommer råka ut för det som jag råkat ut för och att era tandläkare är mer nogranna när dom undersöker era tänder.
Ska kanske få tandställing på dom tre tänder som ligger längst in, på höger sida, längst upp i munnen. Kan inte förklara det så bra och vetifan hur dom har tänkt sätta tandställning på tre tänder. Men det är inte riktigt säkert, utan får nog fortsätta gå runt med ett j*vla hål mellan två tänder.

Känns som att allt dåligt händer mig?? Men det måste komma något bra utav det här.



Kommentarer
Postat av: nicolebica

Ojdå, stackars... :/

Gör det fortfarande lika ont eller är det bättre nu?



SV: Jag ska börja öva på musiklektionerna i skolan och kanske på rasterna och så. Sedan hemma också om jag skaffar mig ett keyboard eller något. Vet inte om jag ska börja ta lektioner. Inte riktigt än i alla fall!

2011-10-27 @ 19:53:24
URL: http://nnicolebbica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0