Systers träning

Tumblr_lmpzo7dgcn1qcs07mo1_500_large
Kom hem för ett tag sen från min lillasysters träning. Promenerade hem med henne och älskling. Sååå himla mysigt att promenera hem och hålla hand med någon som man tycker om!
Har en si sådär dag, haft värk i käken hela dagen och gick hem från skolan eftersom det gjorde så ont. Men nu har det släppt och känns mycket bättre. Hoppas att jag kan gå till skolan imorgon.
Hösten är här, och det känns verkligen super mysigt. Tänk när snön är här, gå ut och åka skridskor med någon nära och därefteråt dricka varm choklad och mysa. Mamma, ge mig jul nu!
Ska gå och bada nu och sedan ska jag brodera och öva på spanska redovisning! Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0